Saturday, January 23, 2010

happy birthday sweetheart

happy bithday my dear little sweetheart

MOHAMED DANISY a.k.a ANAK GAJAH



disebabkan birthday danisy jatuh pada hari orang semua tengah kekeringan 'kertas-kertas' yang bernilai dan berharga..maka, tahun nih kite pospone buat bezday party yea...



HARAP BERSABAR!!!!



malam tuh, asal tepon berbunyi je mesti nak cakap ngan dia..sampai dia pun ter syok sendiri bercakap telefon...


cube tgk nih, bile aku tak nampak je, haih, tangan tuh laju je ambik tepon tuh..yang best tuh, dia suke tepon tuh jea..tepon aku yang nokia putih tuh dia tak nak, yang blackberry pun dia buat tak pandang je..


bagus gak..ko amik tepon murah je..baling pun tak rosak..memang dia ingat tepon tuh hak milik dia kot..kalau hilang je, cari lar dalam poket dia..gerenti ada punye...;)


sementara melayan dia atas katil, dah lepak2..teringat plak kamera ada dalam beg..cepat-cepat amik kamera


dan


berposing lar KAMI = a'ar n danisy

















tengok tuh, telefon tak nak lepas dari tanga..biar lar bz berposing...;)


hadiah tunggu hujung bulan ye sayang...



HARAP MAKLUM KESULITAN AMAT DIKESALI

1 comment:

NurulHayatiNordin said...

sangat comei itu 'anak gajah' dengan mcm2 gaya. heee!!