Monday, January 18, 2010

date with my little sweetheart ;)

hmm..hari minggu yang meletihkan..seharian melayan budak kecik nih...hah, ari nih hari berjalan2..so g amik NO-U kat umah, pastuh baru g jejalan..lalalala...ok, ni lew hasil nya...








masa kat cermin nih, sibuk nak main ciku cak ngan aku..siap lew main angkat2 kening plak tuh..ada je tau benda yang dia nak buat...geram je tengok kerenah dia







nih apesal muka masam je??ada benda tak puas hati ke??







tengok tuh, terlalu letih..main je kejenye, masuk je kete, terus tido, sampai orang kacau pun dah tak sedar







nih apesal muka toya jer???iskk..isk..



video




yang nih plak video masa dalam kete..otw nak g jalan..tapi, terbalik lar plak, nih seme salah NO-U..dialar salah amik..hisshhh..dah teleng pale nak tengok
hah, masa nih dia tengah lepas gian nak nyanyi lagi AKU RINDU SAYANG KAMU..tuh kononnye2 tengah main gitar lew tuh.. ;)




**** suara latar yang tak baper sedap tuh, milik no-u



2 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

CIAN..NMPK LETIH SGT DIE TITUN...TP TTP MACHO... :)

luvira said...

hehehe..danisy kata : saya memang macho sepanjang masa ;)

nanti lew arr ngorat adik qis ;)