Thursday, May 14, 2009

pelangi indah

kukutip sisa cinta menjadi simpulan kasih..

kuharungi duri ranjau kasih kerana sesungguhnya

aku wanita yang tercipta untukmu...


dah lama aku tak bercerita pasal buah hati kesanyangan aku tuh..

JELAN, lelaki yang sentiasa 'menyakitkan' hati aku...
waarrrggghhh..kadang2 agak tension melayan perangai dia tuh...
semuanye dia aje yang betul...
gerammnnnyyeeerrrrrr

semalam aku tertanya2 pada diri..
betul ke aku nih tercipta untuk dia
dan dia tercipta untuk aku??

ada jugak aku terfikir2 sendiri..
betul ke dia menyanyangi aku mcm mana aku menyayangi dia?
kalau diikutkan cara layanan dia terhadap aku
kadang2 ada jugak aku terasa hati
bagi aku, sikap dia yang endah tak endah tuh membuatkan aku rasa sepi
rasa tak dipedulikan..

tapi nak buat mcm ne kan..dah itu mmg perangai dia
so aku kenalah terima dia seadaanya
dan aku yakin, dia juga cuba untuk buat yang terbaik untuk aku
insyaallah..
doakan kami bahagia yer..

owh yea..
satu benda yang aku suka sangat sekarang
walau macam mana bz sekalipun dia
dia tetap mengirimkan berita
sekarang dia dah rajin balas sms aku
seronok tau bile sms kite berbalas

tq jelan
sebab sudi membahagiakan hati ini..


luv u ;)

2 comments:

Bradpetehoops said...

So beautiful, this is a cute blog!

knowyou said...

memule bunyik cam sedey then happy tap bezlahh

GO GO along & jelan