Pages

17 May 2009

bercuti kat kampung

seronoknye...
balik kampung...ooooo....balik kampung...
lalallaa...

aku balik ari jumaat petang ngan abah
sampai dah malam
so terus tido

ari sabtu...
bestnye dapat bangun lambat
dah lama tak dapat tido lama2 atas katil
dengan air cond yang sejuk
seronoknye
nikmat je rasa...
hahahha...

aku hanya bermalas-malasan kat umah
ibu n abah dating tak abis2
asyik kuar je
tak lekat kat umah
tak tau pegi mana tah..
biar je lar..
malas aku nak amik tau..
asalkan dorang bahagia..kan?

petang tuh aku g jalan ngan adik2..
hah..jom tengok gambar..
aku yang selekehnye..
eee...tak suke tengok!!!

ika n ayu


kami adik beradik


aku yang selekeh!!

tengah on call pun lew amik gambar tau!!


adik2 yang nakal
p/s: ayu tuh bukan adik aku, tapi kategori adik angkat lar, sebab dia tuh kawan baik ika, dah selalu menyemak kat umah aku..dah macam adik beradik pun...

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com