Pages

24 April 2009

shopping time

penatnya hari nih, sampai je rumah, terus g jusco..masa dah nak sampai tuh, aku tengok kereta punye la banyak parking kat luar2 jusco tuh..pelik gak, apesal teruk sangat nih, rupe2nye, jusco sale lar untuk membe card..adehh..pening kepala..memang macam lalat hurung taik la..n aku salah seekor lalat tu lew..hahaha..

masuk je jusco, aku dah rambang mata..kebanyakkan item, 70%..mau gile aku shopping..haila..seronoknye..dah macam pasar pun ada..so kite start shoping kat padini dulu...





seronok kan shopping..lalalala...tapi dah lama2 kat situ, aku dah mcm nak pengsan, nak muntah pun ada..tak larat dah nak berdiri..aku sorang je abis dekat 200..wek..banyaknye..tapi jangan risau, perbelanjaan semua ditanggung by ALANG..TQ alang, katenye as bezday present..bestnye...

oklah, aku rasa malas la nak citer banyak2 pasal shopping nih..dah la, mandi lagi bagus..
bye

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com