Pages

26 April 2009

dino @ mid valley

mari kite jalan2 hari nih...
nadhira nih mcm still tak sedar diri kot, dah nak exam, tapi bolew plak nak g jejalan..ape nak jadi nih??tolonglah insaf..hmm, tapikan kalau mulut je asyik membebel nasihkan diri sendiri, tapi diri tak de inisiatif nak buat, sama jugak kan, so pengajaran kat sini, JANGAN MALAS!!!!

ok, bangun pagi tuh, aku pun bukak la buku kejap, sementara nak tunggu pukul 12 kan..blaja stactistik lew, risau nih, dah lar carry mark teruk..alalalala..aku tak penah dapat teruk carry mark, alih2 kali nih teruk plak, sedeynye rasa..tapi nak menyesal pun tak lew, memang sem nih aku banyak main, banyak ponteng klas, itu la sebabnye..tak pelah, juz cube berusaha lagi untuk yang akan datang..aku tau nadhira bolew berjaya..yeay..chaiyok2..;)

DING DONG!!!

yea, dah kul 12, jom kite g mid valley..siap2, pastuh terus g umah jelan, pastuh terus ke umah cik ain..ai nih CAR POOL lar..nanti sangkut jem, sia2 jer...

sampai kat mid valley lebey kurang kul 1330, jumpe wanie, n dengan exitednye nak masuk dalam exhibition hall tengok dinosour...

warrgghhhhh....ape nih??ape yang telah terjadi, aku rasa dinosour dah pupus lar, bolew kire je bape banyak dino yang ada..tak berbaloi tul aku bayar tiket masuk sampai RM12..tapi hampas..aku rasa masa duk dalam tuh, lebey bergambar je..wekkk...tak best tul

PERHATIAN!!!
kalau ada sesapa yang nak g tengok, aku sarankan tak payah lew g, tak berbaloi langsung..rugi je RM12 tuh...

hmm..dah keluar tuh, kita orang g makan kat dominos, pastuh g shopping..
hah??shopping lagi?apesal lew bulan 4 nih bulan shopping???

tak lar, bukan aku nak shopping, yang beria nak shopping wani n cik ain, tapi at last, aku n wanie yang memborong kasut, sampai 2 pasang...
hahaha, memula tuh tak nak beli, tapi tetibe ada saiz plak..ko ingat senang ke aku nak dapat cari kasut yang ada saiz aku..bestnye..cantik plak tuh, satu cik ain yang belikan as bezday present aku, pastuh satu lagi jelan plak yang belikan...

TQ..TQ..

balik tuh, masa anta jelan balik umah, dia plak tak bawak kunci, so g umah abg jeril jap, amik kunci, so bley arr jumpe baby ayuni...alahai, keciknye dia..comel je, masa tuh dia nak mandi, cium2 sikit, pastuh balik lah..

jom kite kite tengok gambar plak..k lar, aku nak todo
ok lar..bye..;)
zzzzzzzzzz.....






No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com