Pages

22 April 2009

happy birthday!!

assalamualaikum


dear friend!!...


thankz for all wishes bezday to me...


hari nih hari lahir aku yang ke 24, hah?? 24 ?? dah tua, umur dah meningkat, tapi perangai..ishh..ish.., macam budak2...berubah la eira, awak tuh dah besar...ape2 pun, semoga eira sentiasa bahagia n berjaya dunia dan akhirat...n lagi satu wishh...supaya cepat KAWEN!!!
hehehe..dah gatalnye aku nih...;)


ari nih aku kene kerje luar, buat lawatan untuk make sure alamat pemasangan customer betul tak..hish, malas tul aku..so aku pun suruh buat 2 team..team A and team B..


Team A (ira n wan)

kawasan - jalan tun razak, sentul, batu caves n kepong


Team B (en fauzi n en wan)

kawasan- ceras, puchong



wah, sukenye aku, dapat team yang dekat..hahaha (padahal aku yang pilih yg dekat, bukannya aku dapat) so pegi naik kete aku, tapi wan yang drive...so start ngan flat pekeliling jalan tun razak, pegi lar round, tapi tak de lar plak so teruskan usaha pergi cari apartment sentul utara...


hah, penatnye..tak jumpe sentul utara, dah abis pusing dah...dah la panas, kepala aku dah start sakit, aku rasa mcm nak celup dalam air je bagi sejuk...dah tuh terus g samudera, nih lagi satu hal, aku cari samudera 1, tapi yang jumpe start dari samedera 3..pastuh dah berpusing berapa kali, aku tanyalah sorang kakak nih, dia dengan muka confidence, bgtau aku, jalan samudera 1 mmg tak de, so aku pun ngan wan terus pusing la, nak balik, tapi kat satu selekoh tuh ada kedai minum plak, berenti lar kejap, minum..dah la panas, tekak haus, aku plak sakit kepala..hishh



masa kat kedai tuh, saje je lar tanya pakcik kedai, jalan samudera 1 kat ner, alih2 dia tunjuk kat aku, ada kat depan tuh jea, lorr..kakak tadi tuh kalau tak tau, cakap je lar tak tau..nih beria je cakap tak de..bengkek je rasa...



dah lepas minum, pergi balik cari sentul utara, ek ler, jumpe weh, tapi yang mcm menyirap je, tempat tuh kitaorang dah lalu banyak kali dah tadi, cuma tak perasan lorong kecik tuh..eeee...tapi at last jumpe lar jugak kan..hahaha..thank GOD



masa pergi apart sentul utara tuh, mmg menyeramkan, tambah plak, aku nak tekencing sebab tadi berenti minum banyak sangat kan..adeh, dah la aku nak kene panjat tangga, pastuh nak kene menahan kencing yang dah nak terkeluar dah nih...semak tul rasa..
dah lar lif dia ada kat tingkat 3,6,9,12,15 je..hishh..aku nak kene mendaki tangga yang gelap n seram tuh, nasib pegi ngan wan..kalau sorang2, mampus aku takkan naik..kalau nak kene rogol pun, orang takkan sedar, memang bahaya lar duk kawasan tuh, dah lar banyak warga asing...

dipendekkan cerita, aku nih kan dah tak tahan nak kencing, so, turun dari blok 156 tuh, dengan muka tak malu nye aku tanya orang2 kat bawah tuh, toilet terdekat kat ne, dah tak lew tahan beb..biru muka aku menahan..pastuh dia kata kat pejabat kecik DBKL, aku pun berlari arr ke sana, alih2 tengok CLOSE...mcm nak menangis je rasa, so aku jerit kat wan, DBKL close, mcm ne, tapi nasib baik aku jerit, alih2 orang kat situ kate, dia tulis je CLOSE, tapi sebenarnye OPEN, aku pun terus masuk tanya toilet, dia kata kat dalam, hujung sekali..hishh, takut weh, dah lar gelap, suram je, aku panggil wan arr suh teman aku, tapi tak de la teman sampai masuk toilet..

HUH>>LEGA!!!

hahaha..pastuh sambung keje kat blok 158, then aku anta wan balik opis, aku terus blah, kepala dah tak lew tahan..SAKIT...

oklar... bye..


oppsss....TERIMA KASIH kepada semua yang wish aku tuh yea...TQ sebab ingat my bezday..LOVE u...


MMUUAAAAAAHHHHHHH

1 comment:

azlina said...

team muda ngan team muda
team tua ngan team tua kuikuikuikui
aku tgk masa ko kena kuar ngan wan teringat zaman kegemilangan korng masa mula2 masuk fm. korang bak belangkas. so sweet tgk korang masa tu, tp lani dah jd lain. kes ko nak terkencing menyebabkan aku pun nak terkucil coz gelakkanko. tak caya tanya yat. kuikuikui kelakar beb ko nya cita

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com