Pages

18 April 2009

jelajah malaysia

elo kawan2..today aku agak happy lar jugak, sebabnye pagi2 lagi dah dapat jumpe buah hati kan setelah 2 kali tak jadi jumpe..celik je mata, terus mandi, siap2 pastuh lebey kurang kul 0935 sampai umah dia..masa sampai tuh, jumpe abg jeril (walid, nama baru dia pas ada baby) kat depan umah, tengah kemas pe tah, so sempatlah dia nyakat aku sebelum si jelan tuh siap..

hah, aku sempat la gak tanya walid, ape nama baby dia, katanye si kecik tuh namanya NUR AYUNI FATHIAH AZRIL...panjangnye nama..dia nampak happy sangat dapat si kecik tuh, yelah kan, takkan nak sedey plak, dah kata dapat anak...hisshhh..

ayuni tengah nyenyak tido

ayuni nangis lar..ape nak buat nih??



masa aku g melawat kak zaini n baby kat hospital minggu lepas, aku tuh walid tuh klaka arr, baby first kan, dia mcm excited sangat..hehehe..tetibe terbayang kalau aku ada anak sendiri, mcm ne lar reaksi jelan plak..mesti mcm tuh gak kan...

eh, eh..citer pasal baby plak..aku sebenarnye nak citer pasal aku n jelan..
hah, bile jelan dah siap seme, kitaorang pun g lar bekpes kat greenwood, dia makan roti canai, aku makan nasi lemak..perangai dia masa tuh, alahai, susah aku nak kata..mcm budak2, kejap nak main2 kejap nak merajuk, kejap nak marah2..pakcik tuh kan, mentang2 lar kejap lagi dah nak pegi tinggalkan aku...waaa...kene tinggal lagi..bosannye..

JELAJAH MALAYSIA..lama tul dia nak tinggal aku..kalaudah kawin nanti mcm ne lar kan..asal ada event je kene tinggal agaknye..tak sukenye...

dah siap makan, g tukar wiper..masa nak g tukar tuh, dia membebel2 cakap tak yah tukar, sebenarnye dia malas nak g sparepart..bile dah tukar wiper, kejenye asyik nak main wiper je...

pastuh g cuci kete..hah, masa nih, mud dia mcm tak betul sikit..tetibe je nak marah2..penat kot, tapi ape yg dia penatnye..cume mengada lah tuh...oklah, anyway, TQ jelan..

nanti g JELAJAH MALAYSIA tuh, jangan nakal, drive elok..jaga diri, jaga kesihatan..dan yang paling penting, JAGA MATA..jangan nak tgk pompuan je, biar orang cakap awak tuh GAY, hahaha, aku lagi rela orang ata dia gay daripada dia nak pandang pompuan je...tapi jangan jadi gay betul2 sudah..susah plak aku nanti...

oklah..aku balik umah, n sambung tido..;)
zzzzzzzzzzzz

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com