Pages

17 April 2009

danisy

balik rumah..penatnye..melayan si kecik danisy, gaya aku cakap dah mcm danisy tuh anak aku plak..hehehe..tak sabarnye nak ada anak sendiri kan...
lalalala...

sampai rumah lebey kurang kul 1746 terus g amik danisy kat umah pengasuh dia, pastuh g jalan taman, cik ain lambat plak ari nih, sangkut jem lar dia, aku tadi ikut jalan lain, so dah terlepas lew jem tuh...

main buai ngan danisy, alahai, seronoknye dia..pastuh dia dah puas main, naik la..
penatnye dukung si debab nih..napelah ko berat sangat dik, suh jalan tak mau..mengada tul..tapi dah nak sampai pintu umah tuh, aku suh gak dia jalan sendiri, dah tak larat nak dukung..BERAT!!!!

oklah, nanti sambung citer esok plak..
bye!!

aku plak yang lebey2 posing..hahaha

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com