Pages

14 April 2009

CM-MIDVALLEY-HUJAN

first of all..
AL-FATIHAH buat ayah john yang telah kembali ke rahmatullah pagi tadi
so ramai gak budak2 FM yang pegi melawat
tapi aku tak g sebab tak larat lar..
balik hari..
penat, nak ke kuala kangsar..
jauh..

so nak dijadikan cerita,
hari nih aku g keje ngan cik ain, nek kete cik ain..
pastuh, cik ain plak follow g kuala kangsar
aku lar plak kene pk mcm ne nak balik..

so aku suh jelan datang amik..
ok..dia tanpa banyak hal,
amik lar aku masa balik tuh..

naik gilera..pakai baju kurung..
mcm ne tuh?
hisshhh..tak sukanye..
kain terselak2..

aku ingatkan nak terus balik
tapi rupenye ke CM dulu,
dia nak tempah baju...
tetibe teringat la plak kisah dulu2 kat CM..
hehehe..memori lama lar..
kisah 2 tahun dulu..;)

pas ke CM, pegi mid valley plak..
dia nak amik barang kat opis..
huh, susahnye nak masuk opis dia..
mmg tak lew masuk sesuke hati..
susah tul..
seme nak gune cap jari..
leceh...

pastuh jejalan kat mid valley
beli big apple kat garden..
then balik..

kuar dari mid valley,
HUJAN...

hehehe..
mcm best..
main hujan..
seronoknye..
aku rasa happy sangat hari nih...

sampai umah,
mandi,
makan...

hmm..
mcm rindu plak kat jelan..
padahal baru je jumpe..
mcm ne nih...

NAK KAWENNNN!!!...



p/s: ari nih seme yg aku n dia buat, mengingatkan kisah lama..g CM-midvalley-hujan
LOVE U BABY!!!

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com