Pages

23 May 2016

review : door gift mommies

ok, ni plak barang2 yang ada dalam goodies bag mommy



1. cover tissue
- yang nih, memang aku paling suke…memang aku letak dalam handbag…sentiasa dibawa ke mana sahaja…sangat berguna tau..rugi korang kalau order cover tissue macam ni..

kalau nak order boles terus g usha2 akak ni

ddsewwithlove@gmail.com
WA - 019-2678685


2. real perfume

memang kalau untuk mommy ni kompem la barang2 yang kecik comel untuk diletakkan adalam handbag…ala2 on the go gitu…nak gune terus korek beg cari perfume…ehhh, rasa bau busuk, laju2 terus sembur..hahaha…

harga pon murah, kalau korang tak caya, g tgk kat ig akak ni..
Real Perfume


nih plak pin shawl..
memang sesuai sangat bagi kat aku, sebab aku 98% gune shawl, n shawl memerlukan pin cenggini untuk cucuk2 kat atas kepala…

tq doublek_label 012-682 3658


yang nih awal2 lagi anak2 aku dah berebut…
dua2 dok kata depa punye…hahaha,

sebab towel nih kecik je, besar towel gud morning tuh lebih kurang..
so kalau korang rasa nak tempah towel sulam macam nih, boleh direct roger owner kat bawah ni tau :)

hellovanillavendor@gmail.com
019-3634607

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com