Pages

06 May 2016

bali feel , bangsar south

Salam Jumaat semua

korang lunch apa ari nih?
Maklumlah awal bulan poket penuh lagi...
so moh lew kite berjalan makan sedap sikit...hihihih

so destinasi kite ke BALI FEEL 
alah, tak jauh pon, kat bangsar south tu je..
 

dia macam tau2 je aku lah yang paling kebulur,
makanya makanan aku yang pertama terhidang atas meja

memang dah tak boleh nak tunggu
aku telan dulu
maaf la yea kengkawan, yang kat dalam perut nih dok menendang2 mintak makan..
hahaha...alasan..


aku punye menu 
nasi lemak antarabangsa
RM16.96 termasuk GST :P 

puas ati makan
ada telur udang sotong ayam kacang ikan bilis timun kepok
semua cukup


dorang nih dok posing sementara tunggu makanan sampai
kononnye aku nak amik lew gamba makanan depa, tapi bile makanan depa sampai, aku pon tgh makan plak masa tuh, tak ingat dah pasal nak amik gambar…

tau tau je dah licin seme
tinggal pinggan kosong je



bagi aku la,
makanan dia boleh tahan sedap

berbaloi ngan harga walaupon mahal
mahal tapi sedap tak pe, tak delah aku terasa sangat nak keluarkan duit nak membayo..

cube kalau mahal tapi rasa macam hampeh, tu memang rasa macam nak maki je…
hahahha..

so kalau ada 10 bintang, akak bagi 8 bintang
servis pon pantas
walaupon time peak hour, 
dorang punye servis tip top
laju la jugak, tak de lah kene menunggu melangut lama2 tunggu makanan

kalau tanya nak pergi lagi tak?
akak jawab NAKK
tapi maybe lagi 3 4 bulan akan datang lew..

hihihihi
ok, tamat sudah kisah lunch hari ni..
korang yang lain makan apa pulak ari nih??
ehh, ke diet?

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com