Pages

07 May 2016

review : muffin sedap

happy weekend
buat apa hujung minggu nih??

korang ingat tak masa aku g GBSB family day ari tuh,
aku ada dapat muffin comel nih tau as a door gift sponsor…

dah nama pon doorgift,
so ko dapat sorang satu je lah kan..

mulanya aku tak kisah je pasal muffin nih, sebabnya aku memang tak bape suke spesis cake or muffin or pape je lah yang seangkatan dengannya

so dengan bangganya aku bagi ke alysa n afryna muffin yang seketul nih


ada seketul
tapi anak ada dua…
lalu terjadilah perebutan sekejap


adik macam biasa, 
kalau bab makanan memang dia kedekut

bagi dia, kalau makanan je, terus dia nak bolot sorang


setelah dipujuk baik baik
ajak amik gamba dulu


baru lah boleh makan sama sama
barulah boleh senyum sama sama


hmm sedap
mama ko terliur


lalu mama amik rasa sikit
dannn…

mama ko nyesal sebab bagi korang muffin tuh
hahaha…
kalau tau dia sedap cenggini, mama ko makan sorok2, baru puas..
huhuhu



dah lah, tak payah nak komen lebih2…
sebab masa aku menaip nih, aku rasa macam nak lagi je muffin tuh..
hahaha

korang kalau nak resipi sedap kak amy nih, boleh terus klik sini

kalau dah tengok resipi tuh, pastu rasa malas nak buat boleh terus order je ngan kak amy, ataupon korang boleh tengok testimoni dia kat sini

kalau tanya aku, memang aku aku bagi 10 bintang untuk lasagna and macaroni cheese kak amy nih…
dulu masa zaman berjiran ngan kak amy, aku selalu gak order ngan dia, tapinye skang nih dah pindah jauh sikit jadi malas plak aku nak g amik…huhuhu…kalau dekat memang oder gak macam selalu tuh...






owh ye,
skang nih kak amy dah start jual frozen food la plak
macam2 tau kak amy nih
bikin poket ku nipis…hahaha

sape tak order rugi
sebab seme makanan yang kak amy jual memang terbaaaeekkk


No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com