Pages

09 May 2016

happy mothers day

assalamualaikum

masih tak terlambat rasanya nak wish selamat hari mama :)
sebabnya hari hari adalah hari untuk semua ibu kan??



ok nak dijadikan cerita,
semalam kami sempat lah ke sijangkang

huii jauh tol perjalanan
g kenduri kawen je pon



makanan dia sedap
jarang2 aku jumpe makan kenduri kawen sedap
selalu aku amik sikit je buat syarat, so macam biasa lah kali nih pon aku amik sikit
sekali rasa sedap ko, nyesal amik sikit
hahaha, nak g amik lagi malu

so ko pasrah je lah makan sikit ari tuh
maaf lah gamba makanan tak de, sebabnya terlampau sedap sampai tak sempat amik gambar..:P

menu dia ari tuh :
nasi minyak
kari kambing
daging rendang
ayam masak merah

pastuh plak cendol dia pon sedap
terasa lemak cendol,
tak macam selalu rasa manis je melebih


disebabkan Photo Booth dia kecik je
nak amik gamba berempat memanglah tak muat

makanya budak berdua nih je lah yang posing
kemain memasing haa


sementara menunggu pengantin lelaki sampai,
makanya kite wefie lah satu family
yang sikecik tuh sengih manjang


tunggu pengantin laki lambat sangat
sudahnya kite kidnap lah pengantin perempuan dulu
kebetulan plak sama tema plak mak mentua aku ari tuh



alysa with nenek
mak mentua aku memang bergaya orangnye

kalau kalau hijau, makanya dari atas sampai ke bawah lah hijau
sedondon gitu
kalah menantu dia nih
haahaha


last but not least,
terimalah hantu kak limah yang tak sempat2 nak ikat rambut

sibuk nak posing 24 jam
asal nampak kamera hala ke depa
mulalah masing2 nak posing




No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com