Thursday, July 5, 2012

projek terbaru alysa

ape yang alysa dok buat malam tadi???
hah, ni dia perangai terbaru


mama g toilet kejap...tinggalkan dia sengsorang soh tgk tv...letak atas tilam, siap kurung dalam kelambu, kalau tak abis nyamuk cium2 pipi dia yang putih melepak tuh (ehh, bajet putih sangat lew)

nyamuk zaman skang nih macam dah tak lut lar ngan ubat nyamuk agaknye...pasang ubat nyamuk pon, nyamuk still ada berkejaran2, berasmara, berterbangan dan akhirnye mencium pipi alysa...haih, so alysa kene dok dalam kelambu je lar dari mengelakkan serangan nyamuk yang rakus itu...



alih2 datang kat depan dah duk kat tepi tilam dah dia...siap satu tangan main2 ngan kelambu tuh, sambil tuh mata still tak lepas tgk tv...


tgh syok2 tgk tv, ehh, tangan makin keluar nampaknya...


dan seronok main tarik2 kelambu


akhirnye kaki pon join sama...dah separuh kat luar...


tadaaa....yeayyy....dengan bangganya dia mengangkat kelambu...


dan campakkan ke tepi...syabas alysa...bagus anak mama nih...semakin bijak dan semakin lasak...pastuh ira malas nak layan dia...buat tak tau je...dia dok sedap layan tv lagi...dah agak2 boring tuh


mula lar nak mgamuk2...sampai nampak pusat segala...cekci lar anak dara nih...malu tau..



hah, tu diaaa...ngamuk nak susu la...dah abis satu round...


sambung main moto papa plak...sudahnye skang, replika moto papa tuh dah jadi mainan dia...bak kata papa : anak rider kan...mana main permainan masak2 nih ;)


oklah...dah puas main tuh...tido lar ape lagi...ok lar...tamat cerita untuk hari ini ;)


1 comment:

aTy _faRed~ said...

comel sangat...dan sangat cerdik..pandai carik jalan..heheh..:)