Friday, July 6, 2012

berlagak macam dah besar...

alysa berlagak macam dah besar...padahal baru 4 bulan anak oiii....
skang dah tak mau baring dah...mengamuk2 mintak angkat...duduk pon tak suke...yang paling dia suke berdiri...



kalau dirikan dia kat kerusi nih, memang dia suke...pastuh siap cakap tah ape2 yang dia ngomel sengsorang...sonok kot dapat diri, pastuh dapat tgk pemandangan kat luar...


kalau ada burung ke, lagi la dia terjerit2...suke sangat la tuh


tuh tgk papa nak g work...bye papa




kalau dah dapat berdiri nih, setengah jam pon tak pe....tak reti penat kot berdiri lelama...ape2 je lar anak...asalkan awak bahagia...;)

8 comments:

Wawa said...

hahaha..comelnye die da pandai diri...makin xcited nk tngu naila berdiri gak...

PUAN SUE said...
This comment has been removed by the author.
anaztasias nora aira said...

comelnya !!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
erna said...

ololololo...alysa.sudah pandai nak tengok2 luar umah ye.
alysa tak sabar nak berjalan ye alysa..

mia izzati said...

4 bulan????? hengatkan bape bulan nmpk besar..anak sy ummo setahun..nmpk kecikk aje

P . J . A . A . M . I . R said...

bgs la alysa.. nti blh la kawan dgn ibu pja.. 7 bln dah jln... akwan alysa tu dia lambat ckit.. dia nak kawan dgn ayah dia, sethn br jln.. hhe..

PUAN SUE said...

puan ira : su mintak izin nk print skrin komen ni yer.emm,..tersentap pulak perasaan ada komen dr Anonymous tu...sedihnyeeee