Pages

10 July 2012

botol susu avent untuk di let go :)

** updated : dah terjual..TQ

dua tiga ari lepas aku ada baca kat blog aty fared pasal dia let go barang2 yang dia beli tapi dia tak gune...tetibe aku pon rasa aku nak buat cenggitu...sebab aku pon ada beberapa item yang aku beli, tapi tak gune or aku baru pakai sekali dua...dari dok biarkan membazirkan..jual murah2 pon jadi lar...asalkan ada hasilnye...:)

act gambar botol susu nih dah lama aku amik...memang niat ati nak let go kat fb group let go item tuh...tapi sampai skang aku tak letak2 lagi kat situ...so dok berkulat je lar gamba nih dalam hp...nih aku try let go kat sini lar...kot2 ada yang sudi menerima :)


aku dah strealize kan botol2 nih...sebab ingatkan aku nak gune...tapi rupenye tak gune sebab alysa tak suke...botol yang hujung belah kanan tuh, yang botol kecik tuh aku penah gune 3 kali kalau tak silap...tuh pon kejap je sebab alysa tak mo...


dalam box nih ada
2 botol 260ml + puting
2 botol 125ml + puting
2 puting botol extra
1 pacifier

patutnya ada 1 berus botol...tapi berus botol tuh aku dah gune...aku beli harga asal rm180..tapi dalam less jadi rm150...so aku nak let go rm 100 + pos..

kalau berminat email ye bagitau...
aienadhira@gmail.com

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com