Monday, January 17, 2011

HIV test : done

misi january update
~HIV test ; done ~




aahhh...sakit!!!
hehehe..macam kene gigit semut je.. ;)


tengok tuh, jelan takut lar tuh, so buat2 jawab telefon konon..hahaha




hari isnin lepas, ira n hubby g klinik kesihatan ULU YAM BHARU..bagi mengelakkan terlalu ramai orang n malas nak buat appoinment..so cari lar klinik kesihatan kat kawasan pendalaman sikit..

ira g kul 3 petang, ira sampai situ, tgk2 hanya kitaorang je pasangan yang nak buat HIV test..tak payah susah2 nak beratur, berebut2..

10 minit selepas itu, selesai..dah keputusannya


TIDAK REAKTIF...sukenye!!!


yeay, dah bolew kawen...

so tips penting disini, pergilar klinik yang tak bape ramai orang, so korang2 seme lew pilih klinik mana yang berdekatan ngan umah korang ;)

nah, ni ira sertakan sekali senarai klinik kesihatan

1 comment:

~ mizzAmy ~ said...

yeaaayy... dah boleh kawin. hehehe...