Pages

03 March 2010

personality

entah nape tetibe aku bolew nak buat entry nih...hah, korang seme ada baper personaliti???
untuk pengetahuan korang semua, aku ada 2 personaliti yang amat berbeza..hahaha, kekadang terpikir macam talam 2 muka...erkkk, ataupun hipokrit...~~~



1st situation
~ kalau aku berada dalam satu kelompok, hanya mana aku hanya kenal seorang je kawan, secara automatiknye, aku akan
: menjadi seorang yang amat2 sombong
: tak mau langsung bercakap dengan orang
: tetibe menjadi pendiam dan nampak seperti budak 'baik'
: keluarkan hp dan cube sms dengan semua kawan2 aku, dengan harapan di kala itu, aku tidak kelihatan seperti orang bodoh sombong..
: sepatah orang tanya, sepatah aku jawab
: tapi, aku akan sentiasa tersenyum macam kerang busuk, motifnye tak nak lar nampak sangat yang aku nih sombong
: sometimes bile orang tanya, n aku tak dapat jawab, aku akan senyum je lar sebagai jawapan kepada soalan yang di tanya
: kesimpulan yang dapat di buat, aku memang sombong orangnye kalau orang tak kenal siapa aku yang sebenarnye ;)



2nd situation
~ diri aku yang sebenar, apabila berada di dalam kelompok yang majoriti semua kawan2 aku
: aku seorang yang amat2 ceria..ala2 'happy go lucky'
: memang banyak sangat cakap, sampai orang lain tak berpeluang langsung nak menyampuk
: berperangai seperti budak kecik, suke merengek tak tentu pasal, n word yang paling tepat untuk describe aku ialah 'budak gedik' (act, aku dah cube untuk ubah yg nih, tapi tak berapa menjadi)
: seorang yang suke sangat ketawa..walaupun aku tengah menangis pun aku lew ketawa, kalau tak caya korang lew tanya BFF aku -PJA or CT-



3rd situation
~ keadaan dimana aku jeles or penat
: aku akan moody
: tak mo bercakap ngan orang sebab kalau aku bercakap, mesti aku start nak marah2



ok, abis bab personality..oppsss, bagi korang2 di luar sana, janganlar berpikiran yang aku nih sombong ye, sebenarnye tidak cume aku tak pandai nak bercampur ngan orang tak kenal aku..




hah, lagi satu cerita, semalam aku ada lunch date dengan cinta hati saya, en JELAN...erkk, tetibe plak aku rindu sangat2 nak jumpe dia, maklumlar dah lama tak jumpe...so aku pun sms lar dia



me : b, tetibe macam rindu kat u..jom lunch sama
b : lunch kat mana?
me : kat memane je lar, u datang lar amik i kat opis
b : ok, tapi u blanje
me : errkkk...i ke??ok lar..oklar



so lebey kurang kul 1 lebey tuh, jelan pun datang amik aku kat office...so kitaorang pun gerak g pavilion...;)


so inilar lunch kami...;)

















eerrrkkk...kenyang...sedapnye (huh, tapi harge mahal nak mampus)


(kat sini lar kami menjamu selera)



**** akhirnye masa nak bayar, my baby cayang lar yang kuarkan duit..aku mana lar mampu nak membayar mahal2 tuh, harga makanan tuh semua, harga gaji aku satu hari...errkkk...!!!
(maklumlar, jarang2 sekali dapat makan mahal kan)




2 comments:

NADIRA SALIM said...

hai NURUL NADHIRA..
wahh mcm syok pulak panggil nama sndiri..
bestkan nama kita..
hehehhe..

ira..
personaliti banyak yang sama la..
semua situation tu mmg sama lbh kurang jek..
hehehe..

nway thnx singgah blog nadira..
nice knowing u too..
:)

luvira said...

hehe..maybe sebab nama kite sama kot, so ada lar personaliti yang hampir2 sama ;)

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com