Friday, August 14, 2009

hot n roll

disebabkan hujan lebat kat luar..n aku pun macam tak tau nak buat ape sementara menunggu cikki datang amik..so kite update blog la...

tengah hari semalam..alin umpan aku hot n roll..dia ajak aku teman dia g bank, pastuh sempat lagi umpan aku tuh, kalau aku ikut nanti dapat makan hot n roll..mentang2 lew aku memang suka sangat2 makan benda alah tuh kan...

so pas dah g bank, aku pun singgah lew untuk membeli..



nih abang yang tukang buat hot n roll




me n alin berposing di hot n roll CM


mmm..yummy2..sedapnye tak terkata ;)

1 comment:

~aramisz ``^_^ said...

uikk siap amik gmba abg hot n roll..