Pages

02 June 2009

tak puas hati!!!

masa aku tulis nih,
aku tengah ditimbuni dengan banyak sangat kerja
n aku still nak tulis kat blog nih
sebab aku dah tension yang amat sangat...
macam2 benda yang ada dalam kepala otak aku nih..

1. pasal loan MARA..aku patut dapat duit loan bulan 3, tapi sampai skang tak masuk2..hutang ngan UTM makin bertambah, n aku kene gune duit aku dulu untuk setelkan hutang2 tuh seme...then pagi tadi aku call MARA, dia cakap, dah masukkan duit aku RM 750 minggu lepas..aku pun pelik lar, aku patut dapat dalam RM 2k ++..tapi aku dapat tak sampai 1K pun...aku tanya lagi, dia kata terus direct ke UTM, masalahnye skang, UTM kata MARA masukkan duit loan dalam akaun bank..tension tul... then another RM300 dia akan hantar cek..apesallah MARA tuh tak terus masukkan je dalam akaun aku...hishh, menyusahkan

2. pasal line CELCOM yang aku pegi register ari khamis lepas (28052009)..geram tul aku ngan CELCOM, semalam aku g lagi skali kat CELCOM sebabkan line aku tuh still tak aktif lagi, so dia janji petang semalam akan aktif..so aku pun tunggu lar..alih2 kul 4 lebey, CELCOM call aku cakap no telefon yang aku dah book tuh, dah ada orang register..bengong ape CELCOM..memang customer service tak bagus langsung..dia suruh aku bagi amik no lain yang tah ape2 tah..aku punyelah memilih no telefon hari tuh sebab nak no cantik..alih2 dia lew kata amik no baru...geramnyer....rasa mcm dah tak nak pakai je CELCOM, tapi masalahnye, aku nak gune line...arrrggghhhhh....then ari nih, aku call orang CELCOM yang uruskan nombor aku tuh, asyik tak dapat je..lagi lar aku rasa nak MARAH!!!!!!!! pastuh, yang jadikan aku lagi serabut, si JELAN tuh plak, asyik push2 aku..dia pikir dia sorang je banyak keje, aku nih tak banyak?g keje goyang kaki je agaknye..aku mintak tolong dia call kan CELCOM tanya pun tak lew, tapi pastuh dia asyik suh aku tanya CELCOM cepat2..geram tul ngan perangai dia..seme benda nak cepat..pikir pasal dia je, pasal aku nih langsung tak nak pikir...

3. keje aku amat banyak sebab aku kene cover keje bos aku...hisshhh...yang nih malas nak citer, sebab aku lagi sakit hati kalau citer pasal keje

4. aku amat bengang n agak tak puas hati, bile aku random search n tengok satu blog kawan aku nih, blew plak dia kata masa bezday aku tuh aku cover2 cun..hisshhh, aku bukan mcm dia..ala2 minah tak sedar diri..geram plak aku..aku kan sempoi je, bukan mcm dia tuh...

dah la, aku rasa mcm nak marah je seme orang time nih...

JANGAN GANGGU AKU!!!!

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com