Pages

04 June 2009

nasi + lemak = mengantuk

entry kat atas tak de kene mengena ngan cerita di bawah..

hari aku rasa mcm nak mengamuk satu ofis je dari opis..
dah lar mata aku memang mengantuk dari pagi..
pastuh tambah ngan email outlook buat hal..
aku tak lew nak receuve n send email
so keje aku banyak terbengkalai...

pastuh ngan ofis mate yang banyak hal..
membuatkan aku rasa memang nak marah je
tapi sabar..aku tak bercakap ngan orang..senyap je
kalau bercakap, lagi aku mengamuk plak karang..
susah plak...

tadi tak pasal2 orang CELCOM kene marah ngan aku
mana tak nye, semalam aku call untuk buat kredit limit n private n untuk no baru tuh,
tapi sampai hari nih tak dapat lagi..
memang nak cari pasal lar tuh...

masa lunch, aku g makan ngan budak2 opis nih mcm biasa lar..
pastuh balik tuh,
aku sempat lar tido jap..

hahaha, lepas bangun tido tuh,
baru rasa lega..
tak de rasa nak marah orang..
relax je..tenang..

so kesimpulan yang dapat dibuat aku tak cukup tido, sebab tuh asyik nak marah orang..
lalalala...;)

ok, pastuh plak, pasal CELCOM hari tuh semenye dah setel..
so tadi alang datang hantar fon baru aku...aku mintak tolong dia belikan fon untuk aku...
W890i sebab nak gune sim kad baru tu lar..ok lar..cantik n simple..berbaloi ngan harga...RM600 with 2 g memory card...



so pasnih, aku lew call free je ngan jelan..
jimat duit.. ;)

oklar bye
muaaahhhh..

2 comments:

NurulHayatiNordin said...

eeh2 mak cik ni.. dh mcm baby lak, nak kena cukup tido baru x meragam.. ish2x.. eh eira, ko tuh bukan baby la tp dh layak jadi mama baby da~!! lalalalal~!!

luvira said...

itu la pasal aku tak lew nak kawen lagi..nanti aku tak cukup tido..hari2 berebut katil ngan anak aku...hahahha..

zzzzzzzzzz

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com