Pages

11 June 2013

review : red wok restaurant, bangi

sabtu : 8 june 2013
lokasi : red wok bangi

gathering kecil kecillan group fraud management..
ok, ini adalah unit pertama aku masa aku mula mula join TM tahun 2007

erkk, dah lama rupe rupenye keje TM...
dan ini adalah unit yang paling best dan paling happening setakat nih..
dengan kawan2 yang gile2 sekepala...
bos-bos yang boleh dibuat kawan...tak kire la manager ke, AGM pon kitaorang boleh buat kawan...
time keje is keje, tapi time lepak is lepak...:)

masa kat unit nih jugaklar aku boleh melancong satu malaysia FREE OF CHARGE...best kan??mana tak nye, asal ada awarness untuk TMpoint, mesti aku join sekali...sampai sabah sarawak pon aku g...syok ooo...

kawan2 dari bujang, sampailar dah kawen...skang nih masing2 dah ada anak...cumenye, kami nih kebanyakkannye dah berpecah2 tukar unit...

so semenjak tukar unit nih, kami agak jarang lar berjumpe...erkk, tapi dorang2 yang dok area menara hari2 jumpe kot, lunch sesama...tapi aku nih yang dah terbuang jauh ke ttdi nih dah terpinggir lar...

so hari sabtu lepas, kami pon berjumpe la...tapi tak semua dapat datang...






gamba pon tak bape banyak sebab setting camera tak bape betul...so far, makan kat sini not bad...
harga : rm33/kepala
untuk kanak2 : rm22/kepala
tapi kanak2 bawah 100cm PERCUME

dinasihatkan, kalau nak datang mestilah buat reservation dulu...kalau tak, berjanggut la ko tunggu nak dapat tempat...memang sentiasa FULL HOUSE ok...

ada 2 bahagian..satu ala carte..satu steamboat...
macam aku nih amik steamboat...so main masak2 lar korang..

eh ok lar, tak boleh nak citer bebanyak...alysa nih berak la plak...so kene p basuh berak dulu...bau dah harum semerbak nih...

bye2


1 comment:

P . J . A . A . M . I . R said...

kahkahkah.. memula best je ko citer pasal makan.. baru mula nak leleh air liur dengar stimboat bleh plak ko citer alysa berak..

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com