Pages

21 April 2010

aku di opis

hari ini aku sudah ke ofis..sampai je opis, ada satu bungkusan atas meja..tulis kat situ

IRA CUMEL

bile bukak tgk..




taraa...ada gula 3 bijik, biskut ape tah 1, pastuh ada sume jelly tuh..owh, tetibe teringat, aku kan dah lama tinggalkan opis..ari tuh masa tournement futsal, aku tak dapat join, tapi dapat lar plak serpihan2 hadian dari hamper yang dimenang olew kumpulan merah..








erkk..menang ke???silap2, dapat hadiah saguhati yang ke-empat..hahaha..tempat ke emapat a.k.a last..oppsss,sorry geng..ari tuh tak dapat nak tunjukkan skil lar sebab sibuk study untuk final exam tuh..sorry yer ;)


hah, pastuh, ada plak kuih tart nenas kegemaranku..owhh..kalau nak tau satu rahsia, ini adalah 1 1nye kuih tart yang selamat masuk kedalam perutku..memula aku tak mo, tapi bile nak try sekali..fuhhh...sedap..meleh air liur...


wah, aku dah tolong promote nih alin, nanti kene kasik diskaun sikit hah!!!nak tau ape kelebihannya sampai kuih tart nih masuk dalam perut aku??hah, aku rasa kuih tart nih macam kuih semperit...huh, ada ke hah??tart=semperit??





mula lar eira nak mengarut nih..tapi betul lar kawan2..aku rasa macam tuh...kalau tak caya sudah...huh...!!!!



lepas tuh lagi, bukak email...wow, ada 45 email sepanjang beberapa hari aku bercuti..bile banyak email, bermakna kata, banyak lar jugak keje yang nak kene setelkan...alar, nih yang tak suke nih..ingat nak happy2 sebab baru abis final exam, alih2 kene buat banyak keje yang tertangguh plak...bosan...



oppsss...tapikan, ari nih bos tak de..so agak hoorey lar jugak, kalau tak, asyik kene panggil je

tetibe je dengar suara sumbang


IRA!!!!


tak pun



KECHIK!!!


hahhaaha..tapi sesumbang suara itu pun, aku suke bekerja ngan dia...;)
wah, nampak sangat bodek bos..hahaha



hah, siapa dia??owwhhh, bos kesayangan aku lar..tapi kan, agak leceh lar jugak kerja ngan dia..sebab masa aku nak amik exam pun lew nak tepon lagi..marah tul tau...!!!


ehhh..tetibe aku terpelik, apesal lar ari nih banyak sangat aku menekan-nekan keyboard nih..hahaha, maybe agak teruja sebab dah lama aku tak menekan-nekan keyboard ini...owh, ada banyak lagi cerita sebenarnya..tapi tunggu lar nanti..kalau ada masa yang terluang...
ok, bye (^_^)

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com