Wednesday, April 28, 2010

mini zoo


~si danisy~


erk..sejak bilew lar plak danisy bertukar dari gajah ke rabbit ehh???







~si sopina~


gedik betul sekor nih...hisshhh..geram tul!!!




yang belah kiri nih plak hawa...mana si adam ehh..tah ke mana lar dia g..yang kanan nih plak tak de nama, sebab dia anak tiri..so aku tak bg nama..dia abah punye..so abah lar yang kene bagi nama...;)





yang si cantik nih, aminah...owh, dah bertelur dah skang..masa beli tuh, dia baru mengawan ngan si abu..alih2 dah bertelur..tapi tak reti nak mengeram..last2 hawa lar jugak yang tolong eramkan..so skang nih hawa ada 3 biji telur yang nak ditetaskan..hehehe..tak sabar rasanya nak tgk baby2 merpati nih...;)


alar, tak sempat nak amik gamba si irfan (anak itik yang tak bape comel tapi kelakar)...aku selalu tanya ibu, dia nih ugly duckling yang macam citer katun tuh ke??



ibu kata ye kot..sebab dia hitam mcm ugly duck..muke dia kelakar lar..suke tgk masa dia mandi..so sweet..ok, nanti kalau sempat2, bile2 masa masa dia mandi manda kat kolam tuh, aku amik gamba ye bagi korang seme tengok..k daa!!!

1 comment:

P . J . A . A . M . I . R said...

wahh.. dh siap dh mini zoo ko.. ni y nak dtg tgk nih.. masuk kne byr x? hehe..