Pages

12 October 2009

open house

minggu nih minggu second last class untuk semester nih..so macam biasa, bila dah minggu2 akhir nih, so macam2 assignment and test lew nak kene submit..sabtu aku ada kelas kontrak..banyak nye nak kene setelkan..dengan drawing tak dapat lagi..adeh!!tapi sib baik last minit azie cakap dia ada 1 drawing lebey..so aku masuk klas kontrak ari sabtu tuh dengan muka lega!!


dah dapat drawing, satu hal lagi..nak kene buat BQ untuk ground beam..tak sukene..kenapa lar aku kene blaja nih seme..tapi nak tak nak kene gak buat kan??kalau tak nanti tak grad lar plak kan....;)



pastuh masa nak balik, dia tambah lagi assigmnet, buat BQ untuk tetulang n formwork plak..disebabkan aku malas nak bebankan otak aku malam tuh, so aku stay kat klas buat sampai setel seme assigmnet..sudahnye dekat kul 8 lar gak aku sampai umah..masa sampai tuh..dok pk sempat ke nak study untuk test highway and kontrak esok nih...



haih..tah apesal lar plak, mud nak study tuh tak datang2..so pas mandi, aku ngaco mummy mas study..aku selak2 buku n main2 atas katil..lalu tido...hahaha..teruk tul aku..padahal dah berkali2 mas pesan, JANGAN TIDO!!tapi...mud stud tak datang2 gak..so maknenye, esok aku study dengan otak kosong...;)



~mari kite mencari mud study~




tara!!!!!
dah hari ahad..hehehe..kalut nih bangun pagi..TAKUT sebab malam tadi tak study..macam ner nih..so kesimpulannya..aku TERPAKSE redha je lar...
sampai2 je klas..budak2 seme dah bersedia untuk test..masing2 dah pilih tempat strategik..aku ngan mummy dah lambat..mana tak nye, sebelum kuar umah tadi sempat lagi sental nasi sepinggan..lapar weh..so terpakse lar aku duk betul2 depan lecturer tuh...


dengan bangganye..aku menjawab soalan dengan penuh dah aku amat yakin dan pasti..semua aku jawab tuh 45% salah..hehehe..aku banyak konfius..patutnye kene darab, aku bahagi..macam tuh lar..semenye careless mistakes..maklumlar, mana nak ingat kan..seme ilmu aku, yang blaja dalam kelas..mana nak ingat seme..tuh yang jadi banyak kompius2 tuh..tapi tak pe..aku berserah je lew!!!!



pas je abis klas kontrak..budak2 kelas nih buat open class sempena hari raya + deepavali = DEEPARAYA..seronok lew masa nih..tak tau bala yang bakal menanti masa highway nanti..haih..
macam ne nih??


~mari kite makan~

~mummy maz yang amat comey..hishh, tak nampak macam orang dah anak 1~



~masa nih tengah cakap tepon ngan aja..tapi sempat lagi tergedik2 nak amik gambar!!~




~mummy memang suke buat muka~




~me n eimah~

~kawan2 kelas yang best~




dah siap makan seme..kitaorang pun kene bertempur sekali lagi..tapi kali nih subjek higway plak..oleh kerana semenye macam aku gak..hampeh kelapa n tak ready..so kitaorang beramai2 buat muka kesian untuk buat open book test..n lecturer dengan baik hatinya cakap..
"OK!!"


ape lagi..seme pun seronok lar..TAPI!!bile dapat je soalan???
HAH..ape soalan nih?????menakutkan..tengok sampai 11 page..ada 6 soklan..gile ke ape..masa 1 jam 15 minit..mana sempat...TOLONG!!!!! so jawab lew mana yang sempat je kan..nak buat macam ne..bile tanya lec apesal soalan susah??dia jawab, tuh belum soalan final...adeh!!!lagi pening bile pk pasal final...



dah setel klas tuh, aku pun terus balik umah lew..dah penat kan..dari kul 830 pg sampai 630 ptg..adeh!!letihnye..sampai2 je umah..aku terus terbaring..baru nak malas2kan diri, tetibe ibu dah ketuk pintu ajak kuar makan..so aku terus siap2 lar...
elok je aku siap pakai tudung..alih2 cu datang umah plak..bawak tok mek..so tak jadi lew makan luar..ibu g beli je bawak balik..aku pun sempat lew main ngan si kecik nih..hmm..bile lew nak ada anak sendiri nih...tak sabarnye!!!!!
ok lew..abis lew kisah pada hujung minggu...bye!!!!!!!


~afiq nih sekali tengok macam muka adam~





~mari meniarap bersama2~




~ciku!!!cak!!!~







p/s : sorry lew sebab tak sempat nak g open house umah CIKJA(tun hussein onn), AIN(bukit jalil) n EQA(ampang)..bz lar..banyak sangat test...;)

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com