Pages

13 October 2009

datin wanabe house!!!

hari nih DATIN MARINA buat open house..
tapi untuk ladies je..


so balik je keje seme dah berkumpul kat parling lot..
KECUALi
cik yat..haih, dia je sorang yang tak de





~sementara menunggu cik yat, mari bergamba~




bile seme dah ada,
baru lar gerak...


tapi biasalar kan, jalan kat KL nih tak lew lambat sikit..nanti jem..haih, dan skang, kitaorang seme dah sangkut di tengah2 KUALA LUMPUR





~haih..cik yat lar nih lambat, jalan dah jem, so apelagi..gamba time!!~



hah, nih dah sampai kat umah kak mar...seme duk kerumun meja dah..



~kak fida yang comey~


~ermm...sedapnye~



~kak nor n cik ain~




haih, aku memula sampai tuh, aku hepi sesangat lar..bergembira makan dan bermain2...hahaha..alih2, JELAN tetibe msg aku pastuh, agaknye mood dia agak tak baik, so ngan aku skali terkene tempias dia..



so, aku pun jadi tak de mud dah nak hepi2..muka toya je...benci tul lar!!kul 8.30 malam aku gerak balik umah...dah tak de mud kan, apelagi, balik je lar!!!!



2 comments:

NurulHayatiNordin said...

Aa x best.. gamba aku takde.. huhu bukan nak tggu aku .. sedey je

luvira said...

ko lambat sape suruh???

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com