Pages

18 October 2009

happy birthday sweetheart

hari ni dalam sejarah, aku drive seorang diri ke MELAKA semata2 untuk si dia...ALHAMDULILLAH, aku selamat sampai melaka, langsung tak sesat, terus je jumpe dia kat trek melaka, sebelah exit ayer keroh tuh..



anyway..todey its his BIRTHDAY..tu lew pasalnya aku sanggup korbankan masa, korbankan diri, korbankan duit untuk jumpe dia kat sana sebab dia ada race kat melaka..



korang mesti tertanya2kan nape aku tak g je ngan dia???



hah, sebabnya, pagi tuh aku ada kelas, so kene lar g kelas dulu..aku kan pelajar cemerlang, mana lew ponteng klas...hahhaha...lebih kurang kul 11 aku abis klas, aku terus cabut lar g melaka..



hah, first time jugak nih, aku tengok race motor..hehehe..macam klaka pun ada..macam tak caya je aku kat trek race...hisshhh..jelan nih pun satu, tahun lepas kata kalau dah dapat jadi CHAMPION, dah tak mau race..tapi nih nak race jugak..ok lar baby, suke u lar..i pun tak susah hati sangat kalau race kat trek..ciri2 keselamatan diutamakan...



hmm...aku sampai2 je, jelan tengah bz, sebab motor dia buat hal plak...kesian plak tgk dia..masa qualify time, dia sempat race, dapat nombor 2, pastuh tetibe motor dia jammed..adeh...





hah..ni lew keadaan motor dia..dah tak dapat diselamatkan lagi..so buat bahan tontonan je lar..sudahnye, masa final tak lew nak race..cian gak aku tengok dia..tapi nak buat mcm ne, dah tak de rezeki, motor nak rosak plak kan...



tak pe, lengkali lew cube lagi...aik???ada lengkali ke??ok lar, from now, aku rasa aku tak kisah dah kot dia nak g race..aku support je dari blakang..dah memang tuh minat dia kan..nak buat mcm ne..kene lar terime seadanya..



kat bawah nih plak, abg dzul..hah, dia nih rider gak..terlalu penat, sampai tetido atas moto..isk..isk..abg dzul punye citer lagi best..moto tak de sampai lar ke final..masa lap ke 7, tetibe motor dia tak lew jalan..haih..sedey lar..seme motor mogok kot ari nih..or sebab aku datang, bawak malang..haih..tak lar..aku datang juz nak bg support je..





gamba kat bawah nih tak dapat dikesan siapa rider dia..aku tak kenal pun..aku pakai snap je gamba..;)





hah, nih plak, jelan n ira yg tengah berpanas kat tepi trek untuk tgk abg dzul race separuh jalan..hai lar!!!!!!








ok, time to go back home..jom balik setelah seharian aku kat sini, dengan berpanas nye..so masukkan motor dalam 'KOTAK HITAM' bergerak..hahahha...






masa balik, jelan drive kete sebab aku kepenatan..tapi sampai RnR seremban je






lepas tuh, dia selamat tido, n aku plak yg kene drive..hampas tul!!






so, now time to celebrate his birthday @ pizza hut..ermm..bestnye..




jelan tuh muka dah kepenatan melayan aku..ade je macam2 aku nak..itu lar, ini lar...so baby, birthday present u tahun nih, i tak beli pape pun..kira i g melaka n blanje u makan tuh as birthday present lar yer cayang!!!





love u so much darling!!!!!!!!!


No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com