Pages

03 September 2009

danisy with PSP

semalam masa nak tunggu berbuka puasa
aku sempat la main psp jap


pastu si kecik nih menyibuk nak mengendeng2 kat tepi
dia pun baring lew tepi aku
dengan botol susu dia tuh
sambil2 minum susu tuh
dia pun tengok lew aku main game ratatouille




pastuh, aku dah malas nak main
saje lew bagi dia pegang psp tuh
padahal sebelum nih dia tak pernah dapat pegang,
asyik kene marah je kan
kali nih bagi can lar...



wah!!punye la hepi..
pastuh punye dia menekan2
begitu khusyuk sekali bermain..
dengan eksperesi muka yang amat serius
pastuh gelak sorang2



aku biar kan je dia
bila dah lama tuh,
aku nak amik balik psp tuh
adeh!!
kem salam je lar..
dia je nak main...



sudahnye biarkan ajelar..
jangan rosak sudah..
bila dia dah boring..
dia turun katil, join aku tengok tv kat depan...





ni hah,
budak nakal tengah main psp












No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com