Friday, July 10, 2009

tak suke, tapi let go!!!

aku TAK SUKA bila orang buat benda2 nih..tapi aku tak penah luahkan n aku let go je..tapi sebenarnya dalam hati..aku memang amat MARAH n BENGANG!!!!

1. orang sentuh skrin laptop aku..hisshhhh...memang tak suka amat2 sebab aku pun tak pernah sentuh skrin laptop aku...memang paling marah bila orang nak tunjuk2 kat skrin laptop aku...bengangnyer aku...bile tgk skrin laptop aku penuh cap cari...

2. orang yang tangan dia kotor2 pegang laptop aku...hisshhh..dah la laptop aku putih..dah tangan kotor, pastuh pegang plak..memang aku marah...dah bercapuk2 warna laptop aku..

3. orang naik kete aku, then buang sampah merata2...hisshhh...aku tak suka2...orang selalu buat mcm tuh JELAN....memang selalu bergaduh pasal sampah dalam kete aku...selalunye kulit gula2 tuh lar..pastuh tin air...ada je dalam kete kalau dia naik kete aku...

buat masa nih, itu je lar..sebab aku skang tgh nak cuci laptop aku nih...sebab tuh lew terpk entry nih..k lar..bye


p/s: so pas nih, jgn lar buat benda2 yang aku tak suka tuh yea...TQ

2 comments:

NurulHayatiNordin said...

wah..wah~!! saper kah yg telah mengotorkan laptop mu itu?

p/s:- lenkali beli laptop hitam la.. kalo x nak kotor =p

luvira said...

macam2 orang yang ada...tension tul aku...

mana lew, warna kesukaan aku tuh..
putih itu suci...sesuci hatiku..

wakakaka