Monday, January 12, 2009

team building story

ok..jom kite bercerita pasal team building!!

jumaat (09012009)
bergerak ke riverstone ulu yam..
mcm biasa,
aku kalau dah naik kenderaan
mulalah rasa mengantuk
so terlelap
hehehe..

sampai sana
terus pergi daftar
dengan beg beratnye
n aku rasa beg aku besar gabak..
haila..
tapi so excited punye pasal
aku pun mcm dah tak heran dengan beg tuh

masuk bilik
ya Rabbi
tingginye nak sampai ke bilik
mcm nak patah kaki aku
tapi
keep walking
dan akhirnye
aku berjaya
yeah!!!!

hehehe..
masuk bilik
siap2
g solat
kat surau

pastuh terus aktiviti riadah
aku pulak yang kene jadi org buta
cari nombor
asyik nak jatuh je lah
hisshhh

malam
mcm2 aktiviti
dan aku
antara org yang aktif menyertainye
hahahha

main lari n sentuh nombor pun aku
buat acting kat depan pun aku gak
haih, sejak bile aku punye self confident tinggi nih
btw, congratz eira
itu maknenye
aku dah ada perubahan
no more malu!!
yeahhh

balik bilik
tido
tapi hakikatnye
aku tak lew tido
atas sebab2 yang aku sendiri tak tau
yang pastinye
aku hanya menunggu jam 3 pagi untuk seme org bangun qiamulai..

sabtu (10012009)

selepas qiamulai
aku nih mmg tak lew bukak mata dah pagi tadi
masa solat witir
aku dah tak lew buat
mata dah tak tahan ngantuk
so aku pun tido lalu terlelap
haih, teruk tul perangai lar

dah siap solat subuh
g bekpes
then
teruskan aktiviti yang pertama
mendaki bukit dengan menengok arah kompas
aku paling suka aktiviti nih
sebab aku juga jungle trekking
walaupun aku lembik
tapi aku enjoy
laluan agak susah
tapi bestlar

next station
bina paku n menara
paku tuh menguji minda

arahan dia
12 btg paku diletakkan diatas 1 btg paku
susah kalau tak tau cara
tapi akhirnyer
berjaya setelah mendapat klu
yeah!!!

masa buat menara plak
kelam kabut
tapi menara kitaorg
tetap dapat menampung 2 biji bata
kira bagus sangat lar tuh
sebab
kumpulan lain
satu bata je!!!

next station
caterpillar..survivor cook..spider web
mencabar tul kat station nih
aku memang dah nak give up masa main caterpillar
tak larat..
tapi wani mmg bagus
dia lar yang banyak tolong
tq wani!!

pastuh bermain air..
basah..sejuk..gatal
badan aku abis gatal2 sebab terlalu sejuk yang amat sangat
tolong..

dah siap seme aktiviti
kemas2
balik!!!
yeayyy....


No comments: