Monday, January 5, 2009

sunway piramid

haih..
pepagi lagi dah kene bangun nak g klas
so bosan..

tapi lec mcm best lar plak
sempoi dah tidak mengantuk
nak dipendekkan cite,
kul 12 tuh
dah lew balik

balik tuh call baby ajak kuar
baby suh datang umah dia
aku tunggu dekat 1/2 jam
last2 aku boring,
start kete terus blah

pastuh baby call tanya nape balik
aku suh dia setelkan keje dulu
pastuh dia nak marah2 aku
cakap tak yah kuar langsung
haih..aku rasa nak capelek je dia

so aku pun terus naik umah
pastuh li ajak g sunway piramid
main ice skating

haih lar..
aku mana reti main
so tak de lar main..
aku pegi perabis duit tgk wayang je
semalam je aku habis RM88
bosan tul..abis duit
so, no more kuar buang duit lagi bulan nih..
MUKTAMAD!!!!

hmm..
aku tak sempat nak amik gamba kat sunway
sebabnye...
aku segan ngan li..
hehehe..
maybe kene tunggu lama sikit kawan
baru aku lew start amik gamba mcm selalu..
k bye!!!!

No comments: