Monday, January 5, 2009

demam

aku g opis mcm bese..
tapi bile nak petang tuh
tekak aku rasa mcm berpasir
adeh..sakitnye..
minum air nak abis satu botol dah
pastuh kejenye asyik nak g toilet..
hisshhh..tak sukenye

balik umah
li amik aku
terus g langat
bagi modem kat As
pastuh singgah umah alang jap
amik barang2
then terus balik

aku memang dah tak larat dah
tapi li memang tak bape bertanggunjawab arr
berbeza ngan lan
itulah bezanya lan n li
jauh sangat

lan secara luaran memang agak menyakitkan hati
tapi secara dalaman dia amat menyenangkan

li pulak secara luaran nampak baik
tapi dalaman kurang

lagipun sayang aku kat lan masih tak berganjak
aku hanya setia pada dia je
hanya dia je yang boleh menakhluki hati aku
hanya azlan johan
tiada yang lain

aku betul2 rindukan dia
dah lama aku tak jalan2 ngan dia
mcm aku jalan2 ngan li
sometimes aku membayangkan li tuh lan
i really miss him
naper lan skang dah tak de masa untuk aku yer?
he so bz..

tak pelah
asalkan dia sayang aku sorang je
itu je yang penting kan..
ok..
bye..

No comments: