Sunday, January 25, 2009

lapa + geram = ???

skrang aku berada kat depan laptop dalam keadaan yang sangat lapar dan sangat geram..
aku lapa sebab, aku masuk makanan dalam perut jam 1 petang
then makanan yang kedua berjaya masuk dalam perut aku,jam 8 mlm..
itupun hanya kerang entah bape ketul..
arrgghhh....
tension je aku rasa

aku ada banyak sebab untuk geram

1. sebab aku tak dapat makan walaupun perut aku lapa
dia sibuk nak cepat2 g main bowling kat damansara

2. dia je yang amik gambar
bile aku ajak amik gamba sesama tak nak
dengan alasan malu
masa tuh aku dah tak de mud dah

3. bile dah abis boling, aku ingat aku lew arr lepak ngan dia berdua je
tapi dia sibuk ngan kawan dia gak
so harapan aku untuk bergambar kat the curve tuh
kira hancur begitu sahaja

4. dorang lepak kat kedai makan
aku ingat kalau aku tunggu dalam kete
dia tak delar lepak lama
tapi aku nih yg dalam kete
menunggu sejam lamanya
dengan keadaan enjin tertutup sebab aku nak save minyak
arrggghhhhhhhhh....
masa nih mmg dah nak meletus dah gunung berapi nih

5. dah masuk kete
dengan perasaan tak bersalah
dia lew buat tak tau je
padahal masa tuh dia dah kenyang
n aku sampai skang masih kelaparan

6. aku rasa mcm nak stepler je mulut dia tuh
sebabnye dia bolew nak menyanyi2 plak dalam kete
aku nih dah lar mmg rasa nak marah je
dia lew buat tak tau
tapi nasib baik aku dapat kawal emosi
cube untuk ertenang walaupun tak dapat bertenang dengan elok

ape yang aku dapat hari nih?
aku ingatkan dapat kuar ngan dia happy2
tapi tak
sebab aku tak lew bergamba ngan dia
tak lew nak manja2 ngan dia
semenye
sebab
kawan dia tuh lar
yang dia nih plak,
ape2 hal pun
dah tentu2
kawan dia je yang dulu, aku nih kemudian pun tak pe

nih haaa..
adalah sikit2 gamba kenangan
yang sempat diambil
tapi tak banyak lar...
hisshhh..gerammnyer...

oppss..
ape2 pun..
aku heppi sebenarnye malam nih..
bile berdua
mcm ne geram n marah sekalipun
semenye rasa mcm tak marah je
hisssshhhh...

love u baby!!

No comments: