Thursday, November 20, 2008

selamat pagi cinta

ok..pagi nih...
aku g opis mcm bese..
otak dah kurang berserabut..
maybe semalam tido cukup kot..
hehehe..

lepak2 opis..
buat keje..
main2...

hah..
masa nak balik tuh..
hujan lebat amat..
jadilah banjir kilat kat depan muzium tm tuh..
tinggi gak air naik...
tapi cepat tul dia surut...
aku baru nak amik gambo banjir..
alih2 tgk dah surut lew..
so masa banjir betul2 tuh, aku tak dapat lew amik gambo..
hah..persan tak kete wira putih kat tepi jalan tuh?
dah tersadai..
sangkutlar tuh..
tu lah..masa air tgh tinggi nak gak redah..
tak pasal2 dah sangkut...
nasib lew..


keadaan depan muzium tm masih air dah nak surut..

tgh jem nih..bosan2


ok..
balik umah..
tgk citer olivia jap..
huh..
klaka tul..sakit perut aku asyik gelak je tgk gelagat si olivia..
pas abis citer tuh..
aku siap2..
g ou..tgk
'SELAMAT PAGI CINTA'
citer yang simple..
tapi agak menarik..
aku paling suka part masa dia
lambung syiling 50 sen..
huh..
kalau 3 kali wau..maknenye kite kawin...
so sweet..
bestnye kalau aku pun mcm tuh..
tapi citer sad ending..


oklah..
dah ngantuk...
nak tido..
daaa....

No comments: