Pages

21 November 2008

extra happy!!!

yea!!!!
aku amat suka + gembira = hepi...
bestnye...
mula2..
thank to GOD...
alhamdulillah...
semenye membuatkan pale otak aku berfungsi dengan betul...
antara faktor yang membuatkan aku extra2 hepi...
first skali.
..jeng..jeng...
aku dah baik ngan baby...
lalalala...
semalam aku buat mcm tak de pe je yg dah berlaku
g umah dia...pastuh tumpang toilet..
wekkk...dah tak tahan nak terkucil arrr...
hahaha...pastuh dia tanya
dia : "dah tak de umah lain ke nak g toilet?"
aku : "alar, dah umah u paling dekat..sambil2 tuh lew jadi alasan nak jumpe u"
alasan arr tuh...
tapi tak pe...
yang pasti...
dia dah tak marah2 aku..
yeaa...suka..
second...
aku punye result agak bagus...
lalalala...
aku amat amat sangat sangat hepi...
bboommmm...
extra2 hepi...
hehehe...
huh...aku lepas 3..
so bermakne kata..
aku berada di tahap yang selamat..
tak sia2, aku g beli MC kat klinik tuh..
pastuh bgtau bos aku sakit mata..
sory bos..bukan nak tipu pun..
tapi terpakse arr..
nanti aku tak de masa nak study...
ketiga..
ape yerk??
maybe dapat makan nasi lemak kot pagi2 nih..
lalalala...
oklah...
itu saje coleteh pada hari yang amat indah nih...
nanti kalau ada citer best...
aku bagi tau lagi...
p/s : ari nih bangun lambat, so g keje pun lambat...kul 9 baru sampai..baju pun tak sempat gosok..harap2 org tak perasan sangat...lagipun aku pakai sweter larr...nak cover baju berkedut...hahahah ;)
p/s : pagi2 lagi...dah ada orang msg...'selamat pagi cinta!!'

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com