Friday, November 14, 2008

pening kepala!!!

aku agak mengantuk yang amat sangat pada hari ini...
haih...g menara pepagi
tak lew bukak mata langsung rasanya...
balik je opis, terus buat keje...

ok...
nih nak citer pasal smlm...

ada motivation...
pastuh setelkan borang mara
g hanta kat mara
ok setel...
so dah lew tido lene...

aku balik je keje terus g jumpe baby...
rindunya...
lama tak jumpe dia...
dekat seminggu lah jugak kot..
haih...tak tahan
cepatlah kawin...
hehehehe

dipendekkan citer..
aku pening kepala amat sgt
dari petang tadi lagi
so baby tolong picit kepala..
bestnye...
rasa mcm nak lelap kejap...

aku lapar,
ajak dia g makan
manalah tau pas aku makan
hilang pening...
tapi rupe2nye tak gak...
makin pening adalah...

otw nak g umah dia kat kkb,
aku lene jap..
tak tahan pening...
sampai je sana,
aku mls nak masuk sebab aku pening kepala..
so aku tdo je dalam kete..

aku dah sempat lene arr..
tak tau bape lama dah telene..
baby kejut,
katanya mak suh masuk dulu..

masuk je..
ada air nescafe..
huh,
dapat minum secawan...
tetiba je hilang terus pening...
hahaha..
mcm gedik2 je pening nih..

masa otw balik umh,
singgah rawang
amik coverset jelan...
pastuh terus balik umah cik ain...
huh, aku tgk kelise aku tuh,
dah macam lori...
penuh barang jelan..

sampai umh cik ain...
main ngan danisy..
pastuh...
zzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments: