Pages

22 August 2008

moody

pagi tadi aku call dia,
pastuh katenye nak kuar dating petang nih...
saje je aku kate aku tak ingat dia ada date...
tapi sebenarnya, aku dah set mind aku dari hari dia cakap dia ada date today...
hissshhhh...
membara gak...
sabar ira, jangan sampai cemburu menguasai diri...
relax...
(tapi sebenarnya dalam hati nih, tak taulah nak cakap mcm ne)

tengah hari tuh,
dia msg aku cakap tak jadi kuar...
huh, betapa seronoknya aku...
terus ada mud...
senyum je lah aku kejenye...
maklumlah, hati dah senang...
tapi dalam pada tuh, sebenarnya ada gak rasa syak wasangka...
yelahkan, manalah tau,
dia kate tak jadi, tapi sebenarnya jadi...
dia takut aku susah hati ke, so dia katelah tak jadi...
think positif ira...
tak de apelah...
dalam sebuah ikatan mesti ada kepercayaan dalam diri masing2...

petang,
aku balik jumpe dia...
hmmm...
borak2...dia nyakat aku...
nak picit jerawatlah...
arggghhhhhh...muka aku teruknya...
pastuh, aku tgk hp dia...
alamak, ada msg dari 'dia'...
cool..relax...steady...
tarik nafas...hembus...
lega???
rasanya mcm tak...
(sebenarnya tak lega langsung...mcm ne nih)
mud aku dah tak ok dah masa tuh...
tapi ok kan ajelah...
nanti tak pasal2 gaduh...

think positif n take a rest!!!!!!!

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com