Pages

25 August 2008

jerawat

arggghhhhhh!!!!!!!!
aku bangun pagi terus meluru ke cermin......
tidakkkkkkkkk............
ape yang dah jadi kat muka aku nih????



waaa....rasa mcm nak nangis...
tak sanggup nak g keje...
kene menadah muka mcm nih kat seme org...



think positif...
ira, be strong...
kira ok lagi muka tuh...
kalau tetiba ALLAH nak buat lagi tak ok mcm ne???
relax...calm down...
siap2 g keje...
tapi mcm tak de perasaan...
bawak kete pun mcm tak bawak je...
tekan minyak...tekan brek...
huh...dugaan...
tak penah muka aku seteruk ini...

sampai opis...
mula2 en amir tegur muka aku..
apesal jadi mcm nih??
waaa...malu...
pastuh mas, pastuh kak mar...pastuh bal bla bla...
seme tanya aku nape jadi mcm nih...
end of story, aku cakap semalam aku picit jerawat yang belum masak, then jadilah mcm nih...
aku picit???
terpaksalah aku membodohkan diri dengan mengatakan aku yang picit...
betapa bodohnya aku sebab saje nak cari pasal picit jerawat kan??
aku tak lah sebijak orang yang picit jerawat aku sampai muka aku jadi mcm nih...
tolonggggg!!!!




inilah keadaan muka aku masa aku g keje...
geli pun ada...
kalau aku yang tgk nih pun geli, lagikan org lain...
masalahnya benda yang menggelikan tuh ada kat muka aku skang nih...

ok...teruskan bekerja...
buat mcm tak de pe berlaku,
walaupun hakikatnya aku sentiasa memikirkan muka aku nih...
arrggghhhh...

pas lunch...
basuh muka...
operate sikit muka...
letak ubat jerawat...
inilah hasilnya...
its better than before...
thankz ALLAH...

kan aku dah kate,
jangan selalu sangat merungut...
nanti 2 3 hari elok lew tuh...
(nak sedapkan ati lew nih)





keadaan lepas lunch...
huh!!!
dah mula lew lepak2 ngan orang...
tadi duk kat meja je...
nak merayau pun malu...

hmmm...
hope malam nih my face become better...
insyaallah...

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com