Tuesday, August 26, 2008

i miss that moment

pagi...
aku g hosp ngan jelan...
dalam pada mengantuk...
dalam pada penat...
dia tetap temankan aku...
mcm mane dia membebel pun,
aku tau he loves me so much...
walaupun muka aku dah teruk sebelah...
tq baby...
i love u too...
dia jarang tunjukkan kasih sayang dia kat aku secara terang2
aku kene pandai tafsirkan ape yang tersirat...
tapi yang aku perlu tau
dan aku harus percaya
yang dia mmg sayangkan aku...

bila dia tersenyum...
senyuman dia menggembirakan aku
bila dia buat muka masam...
muka dia tuh kadang2 aku nak gelak...
tapi sebab takut punye pasal,
so aku diam jelah...
ikut je cakap dia...

tadi aku terbaca msg2 lama dia kat aku...
so sweet...
aku terbukak gamba aku ngan dia...
i miss that moment...

naperlah dia dah tak mcm dulu...
menunjukkan secara terang sayangnya dia kat aku...
msg yang indah2
yang mengatakan dia sayangkan aku...


"aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

selalu itu yg kau ucapkan padaku
sebagai kekasih yang tak dianggap

aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah
sebagai kekasih yang tak dianggap

aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah"

No comments: