Pages

05 June 2008

ape itu rindu??

rindunya......
aku tak tau sebenarnya ape yang dikatakan dengan rindu...
yang pastinya...
walaupun sesaat berjauhan, aku mesti teringat kat dia...
kenapa jadi mcm tu yea??

kadang2 aku bawak kete sorang2,
aku boleh teringatkan gelagat dia...
hmmm...
dia boleh buat aku tersenyum...

aku rindukan belaiannya
aku rindukan gayanya
aku rindukan gelagatnya

kadang2 aku rindukan kemarahannya
kalau dia tak marah aku rasa macam pelik plak...
tapi kalau dia marah2 je, rasa mcm nak nangis pun ada...

entahlah...
bila tengok muka dia je...
macam hilang segala masalah...
tapi kalau dia dah start buat perangai
mmg dialah penyebab kepala aku nih serabut dengan masalah


bila tengok je muka dia,
dari nak marah terus jadi tak nak marah...
sebab tuh kalau aku ada problem je,
aku mesti tak lew nak cakap face 2 face...
aku tak lew nak marah langsung dia...
kenape ye???
musykil tul...

semuanya berpunca dari dia...
punca ketawaku
punca senyumanku
punca marahku
punca nangisku
semuanya dialah yang menjadi punca...

terima kasih baby
sebab sudi menceriakan hidup ini...

terima kasih baby
sebab sudi membahagiakan diri ini...

terima kasih baby
atas segalanya...

usah ragu usah curiga
cintaku padamu sampai bila-bila

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com