Pages

15 June 2008

aku mmg jeles

aku rasa nak nangis...
nak marah...
geram...
nak cekik2 pompuan sial tuh pun ada gak...
pastuh ada gak arr rasa nak bunuh...
nasib baik arr aku tak penah kenal...
tak penah tgk...
n tak penah tau mana dia duduk...
mmg aku ada niat untuk bunuh dia...
abis citer...
so dia dah tak ganggu hidup aku...
setel...

aku pun tak taulah...
aku rasa dapat rasa yang dia sayang aku...
tapi pada masa yang sama gak,
aku dapat rasa dia ngan pompuan sial tuh ada pape...
aku mmg jeles...
amat2 jeles...
dan buat masa skang nih,
tahap jeles aku dah berada pada tahap max
dah tak lew kawal dah
sebab dia membabitkan pompuan sial tuh...

aku terfikir-fikir,
ape lebihnya pompuan sial tuh bebanding aku...

ermmmm
maybe dia sejuta kali cantik berbanding aku yang kurus kering nih kan...
maybe dia sejuta kali baik berbanding aku yang malas nih kot...
tapi kalau diikutkan kalau sesuai nak dijadikan calon isteri mmg selayaknya dialah kan...
sebabnya dia masih ada 'something' yang berharga dalam hidup dia...maybe..
berbanding ngan aku nih,
mudah sangat terpengaruh...
sampaikan 'benda' yang penting pun aku lew hilangkan...
so no wonder lah,
kalau one day, that mean girl akan jadi pilihan dia...
ohhhh...
how stupid i am???

dari dulu sampai ke hari ini,
aku masih tertanya2...
ape lebihnya dia berbanding aku?
i need that answer...
plz somebody help me...
juz answering my question
n i will be ok, i guess....

i need u more than her...

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com