Pages

16 April 2008

nak jumpa ke tak?

aku call dia, tanya nak jumpa ke tak nak...
then dia lew cakap...

"kalau u nak jumpe singgah jelah, kalau u tak nak jumpe, tak payah singgah..."

ape guna aku jumpa dia kalau dia tak nak jumpa kan?
arghhh...geramnya rasa...

bila aku tanya dia banyak kali nak jumpe ke tak nak,
dia lew cakap mcm ni...

"kalau i yang nak jumpa u, i datanglah cari u"

maknenya selama nih aku jelah yang nak jumpa dia, sebab tuh aku yang datang jumpa dia,
dia selama nih tak datang jumpa aku sebabnya dia tak nak jumpa aku?
patutlah bila aku suruh dia yang datang amek aku dia banyak sangat alasannya...
rupa2nya jumpa aku sebab aku nak sibuk2 nak jumpa...jumpa sebab aku yang pakse...

hmmmm...selama nih aku je ke yang terhegeh2 menagih perhatian dari dia?

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com