Pages

25 August 2015

Raya pertama 2015

Raya dah sebulan berlalu...
Aku baru la kedek2 nak citer pasal raya...

Hahaha...
Suke aku la kan, blog aku, ko suke ko baca, xsuke boleh ignore...(eh, bajet mcm la ada orang baca kan blog sepi ko ni...hahaha)

Hmm, raya tahun ni sama mcm cerita tahun lepas...haih, dah 2 tahun aku rasa kat umah mentua...suke??hmm, aku ok je raya memana pon...tapi yg xoknye kalau masa raya tapi terperuk kat umah xg jalan raya...haih, lemah tol aku rasa...

Patutnye tahun ni giliran raya umah aku...bermakne kata sepatutnya balik kelantan la...tapi disebabkan aku xdpt cuti raya...esok nak raya tapi ari ni ko kene keje lagi, makanya tuka planning...balik kkb ajo lah kite...xpelah aku pasrah...haha...

Pg raya, aku satu family je anak beranak...mak mentua aku n abg ipar aku sorang, yg len blk umh mentua...haih, agak bosan la jugak...so bg nk ilangkan bosan, thn ni mmg byk tol kitaorang bergamba...dah mcm upah potografer plak buat outdoor photoshoot...jom lah kite belek gamba pg raya ni dulu...


Masa ni aku sibuk lew nk siapkan model kecik ni...ko ingat senang ada sorang anak diva, tudung senget sikit xboleh, minum air sikit dah kata lipstik ilang, nk kene tacap blk...haih...


Haa, anak dah siap posing mak plak tag kemane hala


Haa, ada tak yg nk amik diva kecik ni jd model??? 


Yg ni payah sikit...adei payah tol nk amik gamba dia...owh ye, citer disebalik baju di atas, baju tu mama beli kononnye baju kurung rompers tu...ikut saiz dia la..12-18bulan...sekali bwk blk singkat la plak...nasib ko la dik...nk tuka da mmg tinggal last piece...so bj kurung jd la bj skirt...huhu..


Akhirnye ada gak gamba aku berempat dipagi raya...haih, jenuh tol nk dpt tangkap gamba berempat...k lah, tetibe ngantok plak...nite



No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com