Sunday, June 10, 2012

main sorang-sorang

video

skang nih, asal celik mata je dah boleh dengar suara je tekekek kekek gelak ketawa sorang2 sambil tengok permainan dia tuh...bagus, gud girl anak mama nih, tak de nangis2 pon...

sampaikan ada membe tanya, 

" eh, ira...anak ko nih memang tak reti nangis kan?"
" hmm...macam tu lar kiranya...tak banyak ragam sangat"
" sonoknye ko dapat anak tak meragam asek nak nangis je...aku selalu tgk baby nih selalunye banyak ragam, asek nangis je"


ira??senyum je lar...dalam hati, alhamdulillah sebab ALLAH kurniakan permata hati yang sangat baik....;)
cume skang nih, ada ragam sikit la kalau nak tido, skang nak tido kene nyanyi dulu, baru la nak lelap...tak mo dah orang tepuk2...haih, macam2 perangai...

yang paling best, asal bangun tido je mesti terus senyum...sayang anak mama nih ;)

No comments: