Pages

05 November 2009

keje giler

hello babe and dude!!!
hehehe...lebih elok bagi salam kan???

assalamualaikum!!!!!


lamanya tak update blog kan..
ada masalah kesihatan lar sikit..
n one more..
aku g holiday kat BANDUNG lar...


actually mula2 tuh aku dah memang nak cancel tak mo g bandung
maklumlar..
ngan gempa bumi nye
ngan buluh runcing nye
pastuh aku plak tak bape sihat
then patutnye 2 n 4 nov tuh aku final xm paper kaedah berangka n highway


tapi


ari ahad tuh, aku celik mata
aku mula berpk
haih..nak g andung lar..
macam ne nih??padahal ari tuh dah kata ngan group member tak mo g..alih2 last minit nak g plak..inilar satu perangai buruk aku..suka buat keputusan last minit...bad attitude..


aku pun terus msg kak mar
~kak mar, kalau nak join trip g bandung tuh lew tak?

kak mar reply
~ok dik..jom lar


aku pun terus turun bawah, bgtau kat ibu n abah..n berfikir..berfikir dan terus berfikir...
last2, aku buat keputusan

~aku nak g bandung~


aku pun terus siap2, g UTM jap, nak make sure yg aku lew amik xm khas..dah setel kat UTM, aku terus g jumpe adah kat ampang, pastuh terus g umah alang untuk amik beg...


balik umah, kemas2 baju..tukar duit rupiah...waaa, banyak nye..ada 5 juta..then malam nye aku suh jelan anta g umah kak mar..


malam tuh aku tido umah kak mar..n ari isnin tuh bertolak ke bandung..


maybe next episod aku ceritakan kisah kat bandung plak yer...


ok...daaa!!!!!!!!!!!!

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com