Thursday, October 16, 2008

date with another guy..n im SHOCK

pagi2 lagi li dah ajak aku kuar...
katenya malam nih nak date ngan aku...
wahhh....sonoknye ada orang ajak g date...
hahaha...tapi yang aku musykil...
lew arr plak dia kata suh aku pakai cantik2...
aik...nak buat per cantik2
mcm nak g memane je...
bila aku tanya katanya nak bawak aku g tempat spesel
huh...
agak2 nak ke mana lah yer????

kul 6.45 ptg
li msg cakap dia datang amik aku kul 7lebey...
so aku pun siap2 lah...
kul 7.05 li sampai...
aku pun kelam kabut arrr....
pastuh aku turun...
naik kete...
blah...

huh...aku panic bila kete li menghala ke tol gombak...
dia nak bawak aku g mana?
dah lew malam2 nih...
mmg aku amat PANIC
aku suh dia berenti kat tepi jalan tuh...
bgtau mana dia nak bawak aku...
pastuh at last, dia mengaku lar dia nak bawak aku g genting...

waaaa...
sonoknya...
so xcited...

dalam perjalanan
borak2 kosong...
tapi banyak mulut aku lar yang pok pek pok pek...
tak berenti becakap...
pastuh bukak tingkap...
sejuknya kabus...
tapi li marah aku
katanya dah malam...
tak elok mcm tuh...
aku senyap jelah...pastuh li tutup tingkap

ok...
dah sampai...
waaa...ruginya tak bawak kamera..
amat marah ngan li sebab tak bgtau dia nak bawak aku g genting...
kalau tak lew bawak kamera...
amik gambar...
huh...mesti best...

sejuknya sampai ke tulang...
tetiba teringat kat baby...
kan best kalau g ngan dia...
lew peluk dia hilangkan sejuk...
i miss him so much...
hehehe, dalam pada kuar ngan laki lain pun sempat lagi ingat kat dia...
tapi really serius, aku mmg rindu kat dia...

turun kete...
aku tergedik2 kat situ
suka main ngan kabus...
erkkk...mcm ne main ngan kabus yer...
entah...tapi yang aku maksudkan...
aku suka suasana berkabus tuh...
tetiba bila aku toleh kat li...
aku PANIC lagi sekali...
n aku amat TERKEJUT

li hulurkan bunga kat aku...
dalam hati aku mmg suka sangat ngan bunga...
n dialah lelaki pertama yang bagi aku bunga...
huh, akhirnya ada gak orang bagi...
so surprise...tq li...
TAPI...dengan spontan keluar dari mulut aku...
'LI, AKU DAH ADA PAKWE'
ok owww...muka dia terus berubah...
ku rasa bersalah sangat masa tuh...
aku tanya dia, layanan aku kat dia selama nih mcm bg pengharapan ke..
n aku amat terkejut sebab dia kata dia suka kat aku...

li suka kat aku sejak tahun lepas...
mcm2 cara dia cuba dekati aku...
tapi aku tak penah perasan...
sorry li...ati aku dah lama tertutup untuk orang lain...
hati aku dah ada kat seseorang...
seseorang yang amat aku sayang dan aku cinta...
aku terpaksa berterus terang...
aku tak nak li terus mengharap
aku harap li akan jadi kawan aku...

terus turun balik kl...
li cerita kat aku banyak benda yang aku tak tau...
tq li sebab sudi meletakkan diri aku di tempat yang paling atas dalam hati kau...
aku menghargainya...


p/s : tetiba jadi sayu...i mis my baby...aku takut kalau baby tiba2 suka kat orag lain...really2 takut...;(

No comments: