Sunday, September 7, 2008

shopping

kul 10...celik mata...
huh, sedapnye berangin,
rasa mcm nak tarik selimut je...
bestnye...huk..huk

kul 1230 call baby kejut dia bangun...
payah betul nak kejut dia nih tau...
rasa mcm nak bom je umah dia tuh...

aku cakap nak g shopping kul 2
sebenarnya janji semalam g shopping kul 12,
tapi aku sakit perut...
dah macam nak bukak pose dah...
dah mmg tak tahan...
tapi sayang punye pasal, teruskan gak lah...

kul 3 baby datang amik aku kat umah..
g sogo,
huh penuh orang...
terus pilih2 baju...
pilih baju sekejap je,
nak beratur membayar tuh panjang giler...
aku yang sememangnye dah tak larat nih
mulalah rasa mcm nak pengsan...
nasib baby ada,
rasa mcm terubatlah sikit bile ngan dia...
hehehe, gatal!!!!!
voir jeans, murah sangat..RM 26.97..
pas shopping,
terus g bazaar danau kota...
aku dah tak tahan...
baby anta aku balik umah,
pastuh dia g bazaar kat gombak, g beli makanan...
aku rest jap...goreng nuget...masak air...
kemeja n t-shirt...sweet n cute...semenye murah2...t-shirt aku beli RM 20++ n kemeja RM 30++
lepas buka, rest jap...
balik...
penatnye rasa...
baby with his new shirt...sukelah tuh..love u baby!!

No comments: