Monday, September 22, 2008

degilnye

aku agak bengang jugak arr ngan dia nih...
kadang2 boleh dikatakan bodoh sombong...
ape orang kata tak nak dengar...
ikut kepala angin dia je..
mcm ni lah jadinya...

dia sibuk nak jual kuih,
tapi pastuh order tak nak amik awal2...
last minit baru terhegeh2 nak amik order...
malam tadi baru nak g amik kuih...
mana ada dah...
buat penat je...
kuih seme dah tak de...
sakit je hati aku...
arghh...

pastuh aku nak makan piza,
ok dia bawak...
ek eleh, pastuh buat muka mengantuk...
aku ada rasa mcm nak hantuk je kepala dia tuh kat dinding...
geram tul aku...
aku mmg rasa amat tertekan...
n sebenarnya aku mcm dah penat...
penat ngan kerenah dia yang bengong tuh...
geramnye...

aku selalu terfikir...
ape yang menyebabkan aku mcm terikat ngan dia...
arghh...dia mcm ada satu tarikan tau...
aku nak jauh, tapi semakin aku try utk jauh...
aku rasa tension sendiri...
padahal layanan dia kat aku...
mcm sampah...
aku nih suka hati dia je,
dia nak pukul, dia nak sekeh...
mmg aku menyirap tul aku...
dah bape kali aku kate, jgn buat aku mcm tuh...
dia ingat aku nih memain agaknye...

aku tak pasti,
samada aku boleh bertahan lagi atau tidak..

YA ALLAH YA TUHANKU...
PANJANGKANLAH JODOHKU DENGANNYA...

No comments: