Wednesday, September 17, 2008

robot??

merajuk nih...
dari petang lagi aku dah start merajuk...
yelah, semalam janji ngan aku nak g bazaar kat kg baru
pastuh tetiba dia kate nak buka pose ngan kawan dia...
arghhh...rasa macam nak mengamuk je kat seme orang...

pastu malam tuh,
aku ajak dia kuar jejalan
sebab aku mcm tension lar duk kat umah...
pastuh dia lew plak bagi msg mcm nih...
geram je rasa...

dia: u nih buat suka hati je. u ingat i nih robot ke?

huh,
aku tak delah plak terpk nak buat dia jadi robot...
hmmm...
entahlah...
tutup lampu...
guling-guling...
tido
;(

No comments: